vrijdag 28 september 2012

FOTO`S

 deze foto`s kreeg ik net binnen en omdat mijn email weer helemaal goed is kon ik ze snel plaatsen
Sanne heeft een bacterie in haar oogjes en krijgt zalf hiervoor vandaar haar vette oogjes
 wat een verschil al met het begin ze is nu 7 weken en begint al heel goed door te krijgen dat het heerlijk is om in Mama`s armen te slapen in plaats van in haar eigen bed, vandaar dat ze nu  een beetje strenger aangepakt wordt, want ze wordt niet meer opgepakt  als ze in bed ligt maar er wordt even tegen haar gesproken , speen erin  en muziek  aangezet  en dan gaan ze weer weg  
 Mini en maxi bij elkaar samen TV kijken.
 Wat een mooie tijger ben ik he en hoor mij eens brullen
 Kan al heel goed koekjesdeeg uitrollen en het smaakt lekker dat deeg!!!
en aan het eind van de dag ben ik zo moe dat ik half onder de tafel in slaap val, want een middagslaapje doen nou in heel uitzonderlijke gevallen nog maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten