vrijdag 28 september 2012

MOEDER

Vandaag bij mijn moeder geweest en ik weet niet hoe ze het doet maar ze ziet kans om alles te slopen.
Nu was de elektrische kookplaat stuk gegaan als ik het goed begrepen heb is er een plaat doorgebrand!
ze heeft toen firma Hassing gebeld en een nieuwe besteld en toen die kwam zijn ze wel een poosje bezig geweest om het aan te sluiten en ze vond wel dat ie anders was, ja dat kon kloppen want de andere was keramisch en doordat het glad oppervlak had was deze makkelijk schoon te maken.
Nu heeft ze ereen waar geen deksel/achterplaat in zit en er zitten van die ouderwetse koopplaten in.
Ondertussen heeft ze Xerus ( winkel waar je gratis iets brengt en hun verkopen  het voor geld )gebeld
en die hebben de oude kookplaat mee en het oude gasfornuis( waarvan ze de deur van de oven gesloopt heeft) en het nieue kookplaatje werd op een bijzettafeltje gezet.
Daarna kwam de klusjesman haar slang van de stofzuiger maken, die was nl verstopt en met hulp van een stok kon ze er niet doorheen. Deze klusjesman zag waarop ze de kookplaat gezet had en heeft toen zijn eigen houten tafeltje gehaald en daar de plaat opgezet. Dit tafeltje mag ze voorlopig gebruiken want ik moet voor haar verjaardag maar een kastje kopen met laatjes en net zo hoog als het aanrecht want dan kan daar de plaat op en heeft ze opbergruimte voor bepaalde dingen.

1 opmerking:

  1. Moeders?! Als ik het goed begrijp ben je heel erg verbaasd en zit je wel eens met je handen in het haar. Zoek toch altijd weer naar de liefde in je hart. Dan komt het wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen