maandag 24 september 2012

email perikelen

omdat ik al een poosje niet bij mijn webmail kon. dacht ik vanmorgen laat ik ze nu maar bellen want dan is dat ook eens opgelost. ik wou dat ik vanmorgen nooit gebeld had want er ging van alles mis ben nu mijn email account kwijt  en ik bleek opeens een telfort ip adres te hebben. dit soort dingen kun je zien op   watismijn ipadres.nl daarop zie je je ip en waar je mee verbonden bent, maar na veel bellen en opzoeken is mijn goede ip weer tevoorschijn en ik ben weer verbonden met kpn. weet hoe mijn expiriabox los te maken en te resetten,heb weer een emailaccount aangemaakt, maar dat werkt nog niet want er schijnt op mijn computer een of ander bestandje te zitten wat kapot is maar niet door windows gerepareerd kan worden, daar moet een compu dokter voor komen of een goeie nerd. kan nu wel weer webmail lezen dus blijf wel op de hoogte dus niets gedaan vandaag en my DH heeft maar chinees gehaald want er was niets te eten op tafel, zal het de rest van de week maar goedmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten