vrijdag 16 maart 2012

PECH

ik was zo trots toen ik klaar was met het borduren van Bumba op een badjasje voor Tim, maar dar veranderde snel toen ik naar de achterkant keek
 kijk maar want ik moest een pand van het jasje kapot knippen want wat was er gebeurd????
ik had het  aan elkaar geborduurd snik,snik.
Maar ja gedane zaken nemen geen leer en dit is een hele goede les voor de volgende keer nl deze
CONTROLEER OF HET LOSSE OOK LOS IS!!!!!!!!!!!
Zo spelen wij de laatste 2 weken gewoon op de salon tafel, want dan kunnen we een baan bouwen waar de treinen verder op rijden kunnen, je ziet tevens de hanen liggen. Deze hanen heb ik aan elkaar genaaid en ook 2 kippen en die hangen reeds ergens te bengelen, moet  nog 1 hennetje vast naaien en ophangen.Ga nu oude CD`s ophangen in een kanten netje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten