dinsdag 3 april 2012

KLEINDOCHTER

sinds afgelopen donderdag weten we dat het een meisje wordt.
ik vond het best vreemd toen de verloskundige het zei, want ik had ergens toch op een jongen gerekend.
Kim verwacht ook een meisje maar dan wel iets later.
 Toen ik `s avonds nog even terug ging toen zei Tim heel enthousiast tegen zijn moeder
daar is tie weer!!!!!! ik had thuis nog wat rose rompertjes liggen en had ook nog iets jurkerigs gekocht bij de Zeeman. Die rompertjes had ik al veel eerder gekocht want ja je hoopt wel op een meisje maar verwachtte het zeer zeer zeker niet, je bent zo gewend aan dat kleine jongetje . Na het mislukken van het badjasje heb ik toch weer een spijkerjackje gekocht en daar Bumba op geborduurd, na wel 10 x gekeken te hebben of het goed vrij was om te borduren en ja het is goed gelukt. en Tim vind het prachtig zijn eigen bumba achterop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten