woensdag 14 maart 2012

JONGE MAMA

maakt oude mama wakker, hoe dat kwam, nu dat zit zo,
Tim moest slapen van mij en zijn mama,want morgen ging hij met de andere opa en oma naar het bos,
en 2 middagen niet slapen dat was teveel . Maar ja hij wilde niet ,hij lag boven in bed te roepen Oma wil niet slapen dus ging ik naar boven en zei < dan gaan we samen in het grote bed en eigenlijk was dat ook niet zijn bedoeling maar toen ik mijn ogen dichtdeed en mij slapende hield, vielen zijn ogen ook dicht en voor mijn gevoel maar heel even later, nou toen stond zijn moeder boven bij ons en die zei"
nou ja liggen ze nog te slapen en het is al 1/2 5. Hadden we toch 3 uur liggen pitten, maar Tim was best wel moe, hij had nl een uur buiten gespeeld met mij samen in de speeltuin  en weet je wat hij super leuk vind: schommelen en dan heel hard nu is dat bij ons best eng want wij hebben geen kinderzitting maar hij kon zich best goed vasthouden aan de kettingen  en hij liep onder de glijbaan door tegen een spinnewebje aan nu dat gillen geblazen want dat was hem nog nooit overkomen, Nadat de tranen gedroogd waren gingen we verder spelen maar hij ging niet meer onder de glijbaan door. Het is ook een vervelend gevoel als je tegen een spinneweb aanloopt. Tussen de middag bij het eten toen ging hij met zijn vork door de pasta pot en zat lekker te smikkelen van de pasta. Tim had zijn klei meegenomen maar wat kan hij leuk spelen met die klei, hij snapt nog wel niet alles ervan maar hij vindt het leuk!!!!!
Ik vond het alleen minder leuk dat hij die klei ook in de trein rails probeerde te duwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten