vrijdag 17 februari 2012

KOFFIE

drinken op het werk dat heb ik gisteren gedaan en alsof  het afgesproken was, was ik niet alleen , want
Marja kwam haar kleding nog inleveren en Linnet  met haar 2 kinderen.
Van te voren was ik erg zenuwachtig om er heen te gaan, maar heb gezellig koffie gedronken en ja ik had het kunnen weten Lianne had de cd wel klaar maar niet bij zich, ze stuurt het nu op.
Lanne had haar hand in het gips, ze was uit gegleden op straat en waarschijnlijk was er een botje gebroken maar dat zouden ze pas goed kunnen zien over een paar dagen.
Nu voor haar hoop ik dat het niet zo is want het lijkt me erg lastig met je hand in het gips .
Frank moest `s middags ook al terug naar het ziekenhuis want ze vonden dat de hoek niet goed was, het zou 90 graden moeten zijn en volgens mij was het ook zo, maar hun vonden van niet.
Woensdag  gebeld naar de OOG winkel en ze zouden terug bellen maar heb zelf vandaag maar terug gebeld en volgende week donderdag kunnen we daar terecht.
Morgen ga ik naar mijn moeder toe als, ik bij de praktijk ondersteuner ben geweest ivm mij diabetes,
om samen boodschappen te doen want volgens mij is ze vanaf het slecht weer was niet meer buiten geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten