vrijdag 10 februari 2012

ONTBIJTEN

 MAAR dan wel later, toen hij woensdag bij ons kwam en ik ook nog eten moest, toen heb ik aan de
tafel gegeten en Tim ook maar hij alleen maar 1 of 2 stukjes en een half uurtje later klom hij zelf in de stoel( ja via de onderkant klimt hij naar boven) en ging verder eten
 want ja ik heb toch wel trek en met het vorkje vindt ik  het wel leuk
dus toch maar even verder happen.
Donderdag was hij na het slaapje van wel 1 uur wakker geworden met een au buik.
Vrijdag was ik eerst naar Oma geweest om wat boodschappen voor haar te doen en daarna even naar DD , waar Tim bij zijn Mama op schoot zat want hij is ziek heeft verhoging en allemaal rose vlekjes op zijn lijf en wilde niks dus ik zei breng maandag maar bij mij als hij nog ziek is. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten