zaterdag 18 februari 2012

OMA

MIJN MOEDER daar heb ik gister boodschappen mee gedaan en zij ging ook mee, maar mensen kinders nog aan toe wat loopt zij langzaam in huis is het meer scharrelen wat ze doet .Stapje voor stapje gaat ze vooruit. We gingen eerst langs het grote huis want de spelletjes middag moest nog betaald en wat ik maar raar vond ze hadden bij de receptie geen eens geld terug, dus eerst boodschappen gedaan en op de terugweg nog eens langs om met gepast geld te betalen. Nadat we thuis gekomen waren is ze met jas en al in de stoel geploft want ze was dood op ze heeft maar heel weinig conditie meer. Heb de schappen opgeruimd en toen vroeg ze wil jij : wil jij thee zetten???? en dat  vraagt ze niet snel.
Na de thee ben ik weg gegaan  en zal Oma wel in de stoel, natuurlijk zonder jas want die had ik helpen uittrekken , geslapen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten