zaterdag 7 januari 2012

WAT HEB IK GEDAAN!!!!!

 16,5 meter stof gekocht van de uitverkoop in de Lapjesgaard, ga dit gebruiken om te borduren.
Ik vind quiltstof lekker stevig om als ondergond te gebruiken.
Ik denk dat ik de sterrenstof gebruik voor de tovenaars en drakenborduursels.
Het rode voor dakjes en de ankertjes? ach ik zie wel.
Heb ook de plankjes gevraagd en de stof daar weer omheen gedaan want ik vind het makkelijker
om te gebruiken en op te ruimen
5 meter balletjes band en me opgegeven om mee te doen met de huisjesbouwclub in Amstelveen
bij de Lapjesgaard.
Nu moet ik wel aan de slag !
Ik moet nog vele repen snijden., en ik ga`1 x per maand naar de Bee in Amstelveen.
Vanuit Amstelveen naar mijn moeder en daar kreeg ik ook weer van alles mee.
nootjes, chipjes en stuk rollade en deze glazen bloempotten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten