zondag 8 januari 2012

VERSCHIL

 toch een beetje onduidelijk mijn  tattoo  en daarboven of eronder, dat weet ik nog niet
komt de naam van de nieuwe wereldburger die in augustus komt.
wat een verschil tussen de maat 7,5 x 7,5  of  11 x 11
links de kleine maat en rechts een bijna af huisje van 11 x 11.
weet nu zeker ik ga de charmpakjes gebruiken want die heb ik in huis en die lijken op scraps,
want meestal koop ik stof aan de meter
 hier heb ik een charmpakje versneden tot reepjes die groot genoeg zijn  want ik houd van overmaat
 dit is mijn tafel als ik bezig ben en voor het gemak laat ik het plastic zeil met kindermotieven eronder
liggen `s avonds even alles opzij en tafelkleedje erop voor het eten, werkt goed zo.
de dakjes maak ik van een lapje waar ik gewoon een naadje stik op de plaats waar het andere deel moest komen.
morgen ga ik ook beginnen met borduren want die staat achter me en dan kan ik  alles tegelijkertijd doen en ben dan tevens snel ter plaatse als de draden gewisseld moeten worden.
met deze grote maat vind ik het wel leuker om huisjes te maken maar `1 per dag gaat niet lukken.
gisteren schreef ik over mijn gekochte rode stof daarvan ga ik misschien wat van gebruiken voor de dakjes van het huizenprojekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten