donderdag 5 januari 2012

DEFINITIEF VAARWEL

 De hele dag al zo`n raar gevoel ,net als je dienst moet doen, dat je zit te wachten tot je weg moet.
Een raar gevoel gevoel in je maag dat pas over gaat als je er bent.
Zie je de mooie bos liggen op het aanrecht ,deze kreeg ik van de Baas tevens zie je het merk limonade wat ik drink.
 Vanaf de grond ,in een vaas, genomen
 Waar zou hij naar kijken vanaf deze positie????
Nu wij zeggen altijd zit je weer voor de TV????
 Naar het aquarium natuurlijk en helemaal links zie je iets geels  DE SLAK. waar Tim helemaal idolaat van is en die Tim altijd zoekt in de bak en als slak er niet is dan klinkt het van:slak weg,topt?
 Kijk vind je dit niet lief? speciaal gekregen van Sonja die het straks gaat proberen in het ziekenhuis
allereerst zie je de hartjes erg slecht voor mij maar het ging om de kom, want met de koffie wilde ik altijd maar 1 mok koffie maar dan wel de grootste en dan helemaal vol!!!!!!!
 een mooie grijze kom ,maar hier kan ik ook mijn chocokoffie indoen
 en van mijn collega`s kreeg ik ook nog een VVV bon met een lekker Vichy produkt voor onder de douche.
Kijk Charley een lekker zitten op zijn halve paal ,want we hebben er een stuk tussenuit gehaald, maar de paal staat nu naast de computer omdat im een eigen speelplek moest hebben, maar DH wilde dat de kat wel zijn nagels kon scherpen en dat doet hij graag.
De receptie was leuk omdat iedereen er was behalve een collega, die ziek was, en een collega die naar dansles(flamenco) moest.Maar het was ook raar om nu zelf in de belangstelling te staan., maar ik was gelukkig niet alleen Linnet was per 1 januari bij een andere apotheek begonnen.
Trouwens mijn presentje werden goed ontvangen ze dachten dat ik het expres pas maandag op tafel had laten zetten door Margot, maar ik was het vrijdag echt vergeten maar kreeg ook nu vragen over hoe ik het gedaan had, ze hadden ook de boekenlegger als broche op gedaan en iemand zei ik ga het als boekenlegger gebruiken, waarop ik zei dat zijn ze ook voor bedoeld.
Morgen toch proberen wat vroeger op te staan want 1/2 10 is wel erg laat.
Heb de wekker op 1/2 8 gezet en we gaan zien hoe de dag loopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten