zondag 1 januari 2012

DAT AL JE WENSEN UIT MOGEN KOMEN

dat is mijn wens voor iedereen dit jaar.
Vandaag mochten we onze eerste huisjes laten zien,
maar ik ben nog niet eens begonnen!
Zoveel  dingen zitten er in mijn kop dat ik niet wwet waar te beginnen.
Dus eerst maar een lijstje maken en dat gaan afwerken.
Tevens moet ik een rode draad vinden om iets van het huishouden te maken,
zoals wat ga ik wekelijks doen en zo voort, Ben helemaal niet zo van elke week dit en dat
doen, doe iets als het er smerig uitziet.
Zal wel zien hoe het loopt maar allereerst moet ik morgen de pensioen meneer  maar nog eens bellen.
Snapte niets van zijn verhaal vrijdag en ik vond hem toen sjaggerijnig, daarna nog even een verwijskaart voor mijn moeder aanvragen, want die heeft ze nodig op 18 januari.
Tim had zoals gewoonlijk alle aandacht bij Opi, maar toen mijn neef Vincent binnen kwam toen was hij erg onder de indruk van  hem.
Gisteravond bij zijn ouders oud en nieuw uitgezeten , Tim mocht buiten kijken bij Papa en Opa
hoe zij vuurpijlen afschoten om 7 uur maar hij vondt het eng, ook binnen kijken op het aanrecht met Mama was op een gegeven moment eng, het sissen van de pijlen als zij omhoog schoten dat vondt hij eng. Om 12 uur werd Tim niet eens wakker maar sliep lekker door om alleen  om 5 uur`s nacht zijn
ogen open te doen, werd in bed genomen door zijn moeder die daarna niet veel meer geslapen heeft.
Hoop dat ze vannacht een langere nacht heeft want zei  ze 3 uur slaap is niet veel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten