dinsdag 3 januari 2012

HUISJE BOUWEN

 ja ga nu eindelijk een begin maken , boven zie je de paper piece velletjes.
ik doe het op gewoon a4 papier, zie wel waar het schip strand en als het echt niet lukt dan koop ik
wel dat speciale wegscheurpapier.
Begin februari is er in 5huizen de quilt beurs, lekker in de buurt voor mij.
 Hier is een keuze uit de lappen voor mij, zie je boven de blauwe dat groenige, gisteravond dacht ik dat het beigeachtig was. Geloof toch dat ik de gele ga nemen voor het huis.
Blauw is natuurlijk de lucht en de roodachtige dat is het dak.
 Vandaag is Opa met  Tim en zijn ouders met de trein naar Utrecht geweest naar het treinenmuseum.
Tim vond het fantastisch en heeft zijn ogen niet dicht gehad alleen toen ze bijna met de auto bij huis waren vielen zijn ogen even toe.
 Tim werd overal in en op gezet.
 samen met Papa
 en tussen de middag een patatje eten want als je uit gaat dan neem je toch geen BROOD.
 EN NU HEB IK ER GENOEG VAN IK GA  ER VANDOOR TOEDELOE
Ben benieuwd of hij makkelijk ging slapen!!!!!!
Want hij was natuurlijk oververmoeid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten