vrijdag 30 december 2011

LAATSTE DAG

 Ik was heel erg verrast door dit afscheidscadeau van mijn collega`s. ze hadden onder begeleiding van een quiltster Marry dit samen gemaakt en Marry heeft het geheel aan elkaar gestikt en doorgepit en dit alles in 2 maand tijd , velen hadden ook nog een briefje erbij gedaan maar die moet ik nog lezen.Laat dit eerst zo hangen om er zo van te genieten!!!!!!!!
IK VINDT DIT ZO LIEF!!!!!!!!!
 Ik had aan alleen aan Yvonne verteld dat ik weg ging en zij bracht mij dit note  boekje met een lief poesje erop.
Thuisgekomen lag deze kaart op tafel.
Lief he.
Donderdag nog een afscheidsborrel samen met Linnet en Marja
 En nog een laatste foto van mijn nepboom  , maar wij vinden hem mooi.
Alles in wit met wat stro poppetjes  met rode hesjes..
Jammer dat hij zondag weer in de kast gaat .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten