donderdag 29 december 2011

GEDICHT

Oud jaar
Weet je dat nog maar kort geleden
er een heel nieuw jaar. begon,
waar je,bij jezelf van dacht
dat er hèèl wat gebeuren kon?

Nou dat jaar is weer verstreken
eigenlijk toch heel erg gauw
want de uren en de dagen
gingen vlugger dan je wou .

t`is niet anders,je moet maar denken
en dat geeft misschien wat moed :
Als de tijd heel erg lang duurt
gaat het ook beslist niet goed

dit gedicht werd naar een van mijn mailgroepen gestuurd
en ik vind het mooi.
Vanavond hebben  Piet en Dennis vuurwerk gekocht,
nu ja het zijn meer vuurpijlen en nu maar hopen dat het droog is
met Oud en Nieuw .
Vandaag al mijn werkkleding die ik kon vinden in huis,
in een tas gedaan, ze wilden het terug hebben ondanks dat het speciaal
voor mij gemaakt was, misschien maar goed ook,
want nu is er een kast leeg en daar staan nu weer dozen in.

Morgen voor de laatste keer naar mijn werk
zal best heel raar zijn, we mogen in feestelijke kleding lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten