vrijdag 12 augustus 2011

BIJPRATEN

 hier zie je het pakket met verstevegingen die ik bij Maud had besteld het kwam vrij vlot binnen en werd afgeleverd bij de buren die wel zullen denken wat is dat nu weer, maar bij het nakijken kwam ik erachter datg Maud iets te snel ingepakt had want van de 3 lace setjes zat er maar 1 in het pakket.
 dit zijn de rollen versteviging
 hier is de bon met het ene lace setje
 zat toch nog een kadotje in  wederom een blauw klosje garen  en nadat ik Maud gemaild had zei ze je hebt gelijk ik stuur de andere 2 zo snel mogenlijk na. en na 2 dagen kwam het binnen, weer via de buren en wederom een klosje garen erbij echter nu een grijze
 hier zie je twee geborduurde boekenleggers die op mijn nieuw wateroplosbare vlies liggen op het patroon staat dat je verschillende kleuren kunt nemen maar ik vindt wit op wit ook heel mooi worden
 dit zijn wat gekleurde  en hieronder vast 4 witte
 en hier nog 4 witte ik vindt het wel chique

 hier ligt alles van de eerste week bij elkaar en hieronder ligt een foute blauwe maar die ga ik gebruiken  om te kijken hoelang ik het in heet water moet leggen om nadat het weer opgedroogd is even met de bout erover en dan zijn ze stijf
De afgelopen 2 weken heb ik van de 5 dagen er telkens 4 gewerkt, kon het wel merken hoor was de laatste woensdag afgepeigerd en donderdag kwam DD en TIM koffie drinken en een broodje eten, waar de kleine niet van gedient was want hij wilde naar huis, hij zal wel gedacht hebben dit gaat de verkeerde kant  op en straks moet ik hier naar bed en ik wil bij mamam blijven Hij heeft ook niets gegeten en alleen maar zitten draaien in zijn stoel en nadat wij klaar waren met eten en ik zei ga maar gauw naar huis was hij als eerste bij de kapstok om zijn jas te pakken  daarna ging ik even op de bank liggen om iets voor 5 uur wakker te worden, we hebben `s avonds chinees gegeten en vanavond het restantje en DH ging weer kaarten want de zomerstop was voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten