zondag 7 augustus 2011

Gemist( door kleinkind)

dat had hij me, toen ik gister daar was (had mezelf uitgenodigd om te eten_) en toen ik binnenkwam pakte hij me beet en zei slak thuis, vis thuis.  maar dan op zijn tim`s en wilde alleen maar dat ik overal mee naar toe ging en toen hij een schone broek moest zei hij oma mee.
Had `s middags gebeld of ik eten mocht want DH ging aan de barbeque met de kaartclub en ik ging bij Tim aan de barbeque want bij de kaartclub ken ik toch niemand.
Heb vandaag nog even wat vilt enzo besteld want ik wil wat boekjes maken voor Tim.
Ga van de week achter digitale tv aan want een van mijn dvd recorders daar heb ik mee lopen gochelen en nu gaat hij niet meer aan en ik heb altijd gezegd als er een stuk gaat dan maak ik er werk van, en ja nu moet ik wel. dus horen we er later meer van,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten