zondag 4 september 2011

VAKANTIE

eindelijk is het dan zover, we hebben 3 weken vrij en vrijdag was ik zo sloom en had geen zin.
dus toen ik op mijn werk kwam en merkte dat het heel rustig was heb ik gevraagd of ik `s middags al vrij kon hebben en dat mocht, ben thuis op de bank gaan ligen en heb 2 uur geslapen maar dat had wel tot gevolg dat DH en ik `s nachts pas om 2 uur naar bed gingen en daar heb ik nu nog last van.
Zaterdag naar de open dag van de Lapjesgaard geweest en even bij gepraat met Helma   en toen vroeg Suzan Waar koop jij die rollen toch voor de borduurmachine  Nu die koop ik bij
http://www.hergarden.nl/embroidery/home
 zij woont in Beverwijk en heeft goede borduurspullen,
Daarna ben ik naar de tatto shop gelopen en vroeg wat een tatto koste nu jongens
ik heb er een zal vanavond een foto maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten