zondag 3 mei 2009

Veldhoven

Veldhoven vondt ik tegenvallen wat betreft het goed kunnen zien van de quilt je kon er alleen van een kleine afstand naar kijken.Sommige hingen hoog zodat je met je hoofd in de nek moest kijken en de lampen die schenen soms hinderlijk in mijn gezicht.Jammer van het werk. Wel was het handig dat ze op nummer en allemaal aan de zijkant van het gebouw hingen,De winkels stonden in groepjes verdeeld en ik heb maar 1 lapje gekocht!!!!!!!
Stond bij alles na te denken van heb ik het nodig, ga ik er wat mee doen dus het meeste ging retour eigenaar. Heb nu dus geld over om te kijken bij Ineke op Texel of ze daar iets hebben of niet. Helma komt me morgen op halen en dan we op pad Neem niet te veel mee zodat ik me helemaal kan concentreren op de vlinder, misschien grotendeels af vrijdag.
Piet zei eerst moet dat allemaal mee, waarop ik antwoordde ik ga geen 3 dagen op mijn krent zitten en naar andere dames kijken die wel druk aan het werk zijn!!!
Volgens mij had hij niet door dat ik weg ging om een zeer lange workshop te volgen, met af en toe
wat zien van het eiland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten