vrijdag 8 mei 2009

Midweek weg

Vanmiddag weer thuis gekomen van een midweek op Texel.
Heb daar een poging gedaan om de vlinder te maken,maar ben blijven steken bij het omranden van de vlinder met bais band. Ben het er nog steeds niet over eens of ik het baisband zelf moet blijven maken of dat ik de luie methode ga doen,nl bais band kopen en dit dubbel gevouwen ga gebruiken.
Heb op Texel een paar leuke dagen gehad en weet nu dat ik volgend jaar de naaimachine mee moet nemen of er een lenen van Ineke want een paper piece patroon op L11 over tekenen is niet echt mijn ding, heb mijn restant dan over gedaan aan Helma.
Het eten in Hotel de Pelicaan is vreselijk lekker zal ook wel gegroeid zijn.
Bij het naar huis gaan zijn we eerst nog even naar het strand geweest om uit te waaien en na een nog een kop koffie gedronken te hebben gingen we naar de boot.
Thuis lag er een envelop van Ineke met een foto met onze namen erbij, heb deze foto ingeseald zodat hij niet zo smerig word.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten