zaterdag 2 mei 2009

Chinees meisje quilt

Ben de laatste dagen druk bezig met een paper piecing patroon en het wordt leuk!
Vindt het eigenlijk jammer dat ik morgen naar Veldhoven ga , naar de tentoonstelling.
Maandag ga ik voor een midweek weg naar Texel met Helma samen, heb er zin in en tegelijk
vindt ik het doodeng( komen ook nog 14 vreemde dames bij)
Ik ga met deze week bezig houden met een vlinder quilt die voornamenlijk met de hand gedaan
word het gaat om een zogenaamd glas in lood patroon.
Ineke van de midweek heeft de stoffen en kleuren voor mij uitgezocht.
Ben dus reuze benieuwd wat het gaat worden, verder wil ik niet al te veel meenemen om te doen want ik wil de vlinder heel ver gaan afmaken
Thuis ga ik dan verder met het Chinese meisje en de Japanse puzzel daar heb ik de randen voor gesneden maar ik heb ze ergens neer of in gelegd ,dus moet eerst zoeken waar het is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten