vrijdag 15 mei 2009

1 week verder

Vandaag is het alweer een week geleden dat ik genoten heb van een midweek op Texel.
Heb de hele week nog niets aan patchwork gedaan, moet er weer helemaal inkomen.
Ben wel de hele week patronen aan het downloaden voor de borduurmachine, want van enkele sites loopt het abbo af en de meeste patronen had ik al maar moest nog even alles nalopen.
Moet nu nog 1 site doen en dat lukt wel voor eind Mei.
Wil ook weer aan een nieuw projekt beginnen nl een wandkleed voor de baby.
Dit moet een boerdery gaan worden ik vond het patroon in een boek van kinder speelquilts.
Woensdag moet ik met Frank mee om de nieuwe katjes van hem op te halen.
Van de week de vissen voor het eerst hun mieuwe voer gegeven maar ik ga het oude weer halen, het blijft veels te lang drijven en er blijft teveel achter op de bodem . Ben woensdag voor het eerst naar de sportschool geweest en het viel best wel mee.Snapte niets van de apparaten maar uitleg van een klant, ga nog weel eens een uitleg les nemen.
Wil proberen er minimaal 2 x per week heen te gaan, het kost je wel gauw een uur om alles te willen doen, wat je kunt.
Dus morgen op tijd boodschappen doen en dan naar de sportschool!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten