maandag 4 februari 2013

STOM ZEIL

wat denk je is alles goed verlopen en zonder boze woorden , zit me dat stomme zeil  wat in de keuken ligt, in de weg. Het is waarschijnlijk asbest houdens zeil wat van  mijn moeder  , 12 jaar geleden, liggen blijven mocht. Want zij deed er toch heuga tegels overheen"?! maar wij zitten ermee want zoals jullie weten mag asbest niet zomaar weggegooid worden. Maar misschien is er toch nog een oplossing want die  opruimmeneer is me aan het helpen en zoekt allerlei  dingen voor mij op. zodat de woonmaatschap het er uit moet halen . Mijn broer leest morgen even wat door en nu vindt ik het toch wel jammer dat hij niet om de hoek woont, want ik ben geen held in het oplossen van dit soort zaken,. De bank is ingelicht en nu krijg ik een volmacht om allerlei zaken die met de begrafenis of zo  te maken hebben, om die te kunnen betalen. Dit is het vervelendste van alles, het regelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten