woensdag 9 januari 2013

DOM BLONDJE

ja dat ben ik!!! was dinsdag bij oma en daar was het een puinhoop.
ben gaan ruimen en de was in de machine gedaan, en toen die klaar was zei ik tegen Saskia,
dat er wel veel zeep was achter gebleven. We hebben alles opgehangen en tpoen kwamen we er achter dat ik een luierbroekje had mee gewassen, het meeste was er goed af te kloppen alleen de rok was erg wit en pluizig en die heb ik mee naar huis genomen, daar de rok goed uitgeklopt en nogmaals gewassen en toen was hij weer goe. was ik toch bijna deze mededeling kwijt.
morgen weer naar oma want Ingrid zou komen ,maar ze kan niet wordt nu dinsdag maar ze wil graag urine onderzocht hebben op blaasontsteking en weer eeen bloedafname op vrijdag om te kijken of er vitasmine gebrek is want daar kun je ook van de kluts kwijt zijn.
vervolgens kreeg ik te horen dat al er plaats is voor een geriatrisch onderzoek dit nog wel 6 !!!!!! weken kan duren, als ze dat maar redt want het eten wordt ook steeds slechter, ze is te moe om te eten, daardoor valt ze , moet ze de alarm weer gebruiken n zo gaat ze rond  in het cirkeltje.
inhalatie gebruikt ze verkeerd 4 pufjes erin in plaats van 1 en inhaleren dat gaat al helemaal niet goed!!!!!  ben er deze week dus 3 x mee bezig ik weet niet of ik dat  6 weken volhoud.
Ingrid zegt wel en dat vindt ik nog moeilijk denk er wel aan zij kan hier niets aan doen, maar ik vind het best moeilijk om haar zo te zien terwijl ze altijd zo flink en voor haar doen goed bij de tijd was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten