zondag 6 januari 2013

2013

allereerst nog de beste wensen voor een gezond 2013.
dit jaar wil ik de Bom van Ulla Lenz gaan maken
het wordt een kasteel wat je op kunt fleuren met je eigen dingetjes, dus wil ik er een gaan maken voor Sanne met doornroosje en de 7 dwergen en wel een rose kasteel en verder moeten we afwachten hoe het nu verder gaat met Oma. Oma gaat heel hard achteruit en er wordt nu een geriatrisch onderzoek aangevraagd om te kijken hoe het met haar geheugen staat, ze is de weg een beetje kwijt en ze is het overzicht in alles kwijt.
als je in huis komt dan wordt er niet veel meer opgeruimd , het eten van het Oventje is afgekraakt en dat van Apetito nl diepvriesmaaltijden  wil ze ook niet, dus hebben we vrijdag weer groente en vlees gekocht. deze week maar eens vragen hoe het ging want ze heeft ook haast geen energie meer
In de AH ging ze halverwege op haar rollator zitten alleen stond ze midden in het pad  en regelmatig vraagt ze Lust ik dat???? Ze is als maar zo moe, maar dat is logisch want fatsoenlijk eten komt er niet meer naar binnen, ik maak me ernstig zorgen over haar,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten