dinsdag 18 september 2012

VAENW

 verleden week nog wat kiekjes gemaakt van SAnne
 ze heeft last van baby acne
 en ik wil wel wat zeggen maar hoe
 maandag mijn naaimachine schoongemaakt want het naaien ging niet perfekt
het lapje was al gerimpeld als ik klaar was met naaien
dus dat was niet goed, daarom het spoelhuis goed schoongemaakt en dat was geen overbodige luxe zoals je ziet
 en nu doet hij het weer als een zonnetje
DH kwam vroeg thuis en vroeg of ik meeging naar de Mediamarkt want hij wilde een nieuwe telefoon omdat de andere al wat ouder was hij heeft een Nokia C2-01 gekocht en daarna heb ik een nieuwe camera gekocht natuurlijk een rose, ik ben helemaal op de rose toer, hoe zou dat nu komen????
daarbij ook nog een rose beschertas en een 4 gigabite geheugenkaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten