woensdag 19 september 2012

1E BLOK AF

 kijk dit gebeurt er nu als  DH een foto neemt met mijn nieuwe toestel terwijl ik zelf nog niet eens weet hoe alles werkt, je ziet hier wel een kleed hangen waar ik alle mededelingen op prik.
 en ik nam een foto waar je links mijn borduurmachine ziet dan de open gangdeur met het aquario zoals Tim zegt en daarnaast de kelderkastdeur waar een vreselijk vergeeld flanellen  ophangshowkleed hangt. Hier prik ik mijn affe blokken op zodat  ik kan zien hoever ik al ben. over de bank hangt het kleed van de Charley want daar moet hij op liggen als die op de bank wil slapen.
en de bank is verstopt onder het rose fleece ding want er zit een vreselijke plek op, maar op alle bandstellen van die stof die ik gezien heb zaten die rare  vlekken in.
maar dit eerste blok kan er wel op maar als alle blokken af zijn dan past het echt niet, want dit zijn amerikaanse maten en dit blok komt van een maandelijks projekt. het projekt heb ik kant en klaar gekocht van iemand voor €15 want die mevrouw  vond het niet mooi. Het zijn voorgesneden stukjes die je volgens  hun idee aan elkaar stikt. ik vind dit blok best wel mooi geworden en het zijn wel mijn kleuren. ben nu met blok 2 bezig en daarvan moest ik al gelijk alle 12 de 3hoekjes die ik aan elkaar gestikt had weer uithalen want de kleurvolgorde klopte niet. wordt vervolgd,,,,,,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten