zondag 22 januari 2012

WEEKEND

 dit blad was van de week binnen gekomen en wat denk je het ligt nog net zo in de stapel
gewoon nog geen tijd gehad on het in te zien.
 dit kleine tupperware vergietje heb ik mijn moeder afgetroggeld, het stond gewoon in de kast met
war bonnetjes erin  en zo`n kleintje van plastic is haast nergens meer te krijgen.
vrijdag een stuk kaas gehaald bij de Appie want het was een heerlijke oude kaas die gelukkig in de bonus was anders had ik het laten liggen €6,54 voor  ongeveer 500 gram dat vind ik zelfs te duur!!!
 daara begonnen te borduren met een patroon van bijna 90,000 steken .
het moest een tovenaar worden maar de versteviging liet het afweten, het scheurde  dus ik ga het nog wel  een keer doen maar dan met andere, hopenlijk betere, versteviging.   
 daarna een proeflapje met dolfijne voor een dekbed overtrek voor Tim
maar dan moet je wel op de goede kant borduren dus ook niet goed en de kleuren zijn iets te zacht

 ook geprobeerd met zilver mylar eronder maar dan zie je helemaal niets van het figuurtje terug,
dus ook afgekeurd.het lijkt wel een hele grote zilveren vlek   lijkr nu wel een zilver haai
hier nomaals de afgekeurde versie van de verkeerde kant, ga nu donkere kleuren nemen en op de goede kant borduren want het zijn eigenlijk patronen voor met mylar te doen en die patronen
zijn niet zo vol geborduurd om dat je de mylar erdoor moet zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten