vrijdag 20 januari 2012

KOFFERS

ja die heeft mijn zoon vandaag thuis gekregen. een collega kwam ze brengen .
dus nu gaat hij maar aan de slag om alles te wassen, want dat kan hij zelf wel vindt ik.
er kwam ook zijn kapot geknipte kleren uit , een spijkerbroek met 2 stukgeknipte  pijpenen
een overal van zijn werk,daarvan zei ik lever die overal mijn in bij je werk danzien ze dat hij echt kapot is en vervangen moet worden.
hij is het zitten al goed zat en heeft  nu na anderhalve week last van een zeurende pijn in zijn been/enkel
en als het te lang duurt gaat hij even bellen met het ziekenhuis of dat normaal is.
van het huisjesfront niet veel te melden dan dat ik bezig ben met pannen leggen.
mijn auto is ook weer in orde, hij had last van een kapotte uitlaat en omdat het linkerknipperlicht heel snel knipperde heeft de auto meneer dit ook gemaakt, want als je knipperlicht heel snel gaat dan is er lampje stuk, wist ik ook niet.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten