vrijdag 9 december 2011

NIET

veel te melden vandaag, had Tim en we hebben samen boodschappen gedaan.
Heb een klein koop verbod gekregen van mijn dochter , maar of ik me daar aan ga houden?????
Denk het niet want zag nu alweer een aanbieding  bij de Lidl voor volgende week donderdag.
morgen even naar de markt want ik wil een stuk nepbont hebben om de kerstman te gaan maken en een lapje stof als baard vindt ik minder geslaagd en niet vergeten  oplaad batterijen voor mijn camera te halen , daar de oude naar de  dump moete want ze zijn op.
Heb sinds bijna een week digitale tv  van de KPN, wat een verschil met ons oude beeld en ik huur nu een stukje harde schijf van de KPN en nu kan ik wel 6-10 zenders tegelijk opnemen  dus  3 dingen die om dezelfde tijd bv 20,30 beginnen heel handig voor zo`n verslaafde als ik ben aan TV kijken dan.
zit nu ook weer video te kijken en te mailen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten