vrijdag 9 december 2011

GESHOPT

met deze tassen kwam ik vanmiddag thuis
 allereerst was ik naar leimuiden geweest om aan de Firma Los te vragen of ze mijn oude borduurmachine -naaimachine in konden nemen en na een ja ben ik de rest van de middag bezig geweest om alles bij elkaar te zoeken wat daar nu al weer bij hoorde.
en ik had daar ook stof en nepbont gekocht om  een snowman en kerstboom te borduren

Bij CenA hadden ze uitverkoop en ja ook een pyama  voor Tim en een broekje want die heeft hij toch meestal nodig
 vanavond even naar zeeman geweest en nu de vraag ?
wat gaat daarvan gemaakt worden en voor wie???
hier zie je de twee kleuren stof beter.
Ga denk ik vanavond vroeg naar bed want ik hoest me te pletter en ja de dag ervoor was het te laatgeworden nl 2 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten