zondag 20 november 2011

Verjaardag

Vandaag zou mijn vader 91 geworden zijn maar hij overleed in 1987 volgens mij, kan dat niet onthouden , maar mijn moeder die weet dat wel . Ik weet alleen dat het net voor de kerst was en de kinderen bij Buurvrouw  bleven en daar ook kerst kadootjes kregen.
Maar genoeg daarover ga weer verder met de week, op het werk hoorden we tijdens het werkoverleg dat er behalve mij nog 1 collega weg gaat, die op dezelfde dagen als mij werkt.. en er komen geen nieuwe collega`s bij. Zo nu nog even over de sinterklaas intocht die elk jaar bij DD in de buurt begint
 hier begint het feest bij Opa Mon hoog op de schouders want anders zien ze niets die kleintjes
 handje geven aan die rare meneer?????
goed dat Opa erbij is

kijk nu is Zwarte Piet wel aardig!!!!!

 Oma Corrie komt er ook even bij want zij wil ook wel wat pepernoten.
 nog even met papa erbij op de foto
en als laatste nog 1 met de Sint en Zwarte Piet

zo dit was de laatste daarna snel weer naar binnen want het was koud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten