zondag 13 november 2011

ALLES OPNIEUW DOEN

 ja want deze machine (PR 620) werkt veel sneller dan mijn  oude 4000.
ik heb nu al 4 lapjes gedaan daar doe ik normaal met mijn tempo 1 week over!!!!!!
BEN ZO BLIJ MET DEZE MACHINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben bezig met een Thomas boekje voor Tim en dit werkt perfekt 6 kleuren tegelijk en als je mazzel hebt en kleur 7 en 8  komen  ook voor in de eerste 6 serie dan gaat hij gewoon verder.......
En dat automische draadinrijgsysteem   heel handig  als de draad regelmatig gespleten door de naald gaat,  en uiteindelijk ook goed inrijgt.
dit zijn de affe lapjes  gaat nog niet hard maar nummer 5 is bijna af als ik de draad verwisselselen moet dan maak ik een knoop erin en dan trek ik zachtjes aan de draad tot hij voor bij de naald is en gebruik dan de draad door haler, zo ga nu koffie drinken met iets te eten erbij want  ik heb trek. in  een banaan,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten