maandag 28 november 2011

KINDERPRAAT

 woensdag was Tim aan het spelen met mijn  oude rose mobiel en opeens hoor ik hem zeggen in de telefoon ; AAN TAFEL; ze horen dus veel meer dan je denkt.
Hij was s morgens helemaal`blij aangekomen want Opa was er en dan zouden ze naar de treinen gaan kijken, alleen werd Opa onverwachts weg geroepen omdat een collega ziek was en hij die route ook kon rijden. 
Zondagavond belde mijn zoon op en vroeg of ik de was kon doen want zijn wasmachine wilde niet meer meewerken en aangezien hij weer weg moest zou ik het van de week brengen.
Vroeg hem wel gelijk een nieuwe te bestellen en dat gaat hij vrijdag doen, en ik wil wel bij hem thuis gaan zitten voor de aankomst van de nieuwe, want hij kan toch moeilijk verlangen dat de oppas een vrije dag neemt voor hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten