woensdag 30 november 2011

einde van de dag meegaan???????

Tim had het de hele dag over ; Oma weet niet van knopje drukken, trein rijden.
want ik heb gezegd Opa heeft het hek bij de trap gezet en dan mag Oma ook niet naar boven en Oma weet niet hoe de knopjes van de trein werken. Misschien komt Opa vroeg thuis en kun je even naar de treinen kijken!
Komt zijn Moeder hem halen en Opa was er nog niet dus ik zeg ik zie iemand aankomen!!
Opa roept hij, nee zeg ik Mama, laten we de deur open doen.
Staan we bij de deur en ik doe open en zeg tegen Tim ga je met Mama mee???????
Nee.!!!!!! zegt Tim en wil de deur dichtdoen, voor de neus van zijn Moeder!!!!!!!!
ze kon nog net de deur open doen en na het aantrekken van de jas zien we Opa aankomen......
oje zegt ze dus ik zeg gauw naar buiten dan weet hij dat hij naar huis moet!
ze zegt : we komen wel een keer op Zondag dan kan hij treinen kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten