zondag 30 oktober 2011

Kom toch weer eens terug

Kijk dat is nu het gemak van een blog sluiten en openen gaat heel gemakkelijk.
Want ik vond het toch heel raar, om elke keer als ik naar mijn blog ging, om te kijken bij andere bloggen die ik regelmatig lees en dan niets schrijven, vandaar dat ik toch weer begin voor de zoveelste keer, maar dat geeft niets.
Ik ga alleen afspreken met mezelf om niet elke dag wat te plaatsen maar alleen als ik wat te melden heb.
Nu hier gaan we dan wat heb ik van daag gedaan  4 blokjes geborduurd om een boekje voor Tim te maken, dat kleine joch is helemaal leip van  TREINEN sinds hij bij Opa de kleine treinen had gezien heeft hij het alleen maar over treinen dus wat heeft Oma gedaan ??????
Iets besteld ( nu ja het liep wat uit de hand)op Marktplaats van Thomas de trein en hij vindt het leuk!!!!!
Hij heeft niet alles gekregen  wat ik besteld had want de rails kan hij nog moeilijk aan elkaar krijgen.
En alle achtbanen heeft hij ook niet gehad maar ik rekende niet op zijn scherpe oogjes want toen ik de kinderstoel ging halen en hij ook meestievelde zag hij daar in de schuur ook verschillende dingen staan.
Ik heb toen gezegd volgende keer wat anders, maar as oppasdag ben ik bij Tim thuis want de nieuwe bank komt en deze mensen kunnen alleen op woensdag dus ga ik daar heen....
Ohh ik wordt geroepen eten is klaar  dit verhaal wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten