zaterdag 24 september 2011

donderdag

ben ik met DH samen naar Beverwijk geweest.
ik moest nog wat voor de borduurmachine hebben en DH wilde wel rijden.
In beverwijk aangekomen bij de winkel naar binnen en vroeg of ik even naar het borduurwinkeltje mocht . maar er werdt zo?????????? naar mij gekeken    borduurwinkeltje?????? klonk het en daarna snapte ik het, het was alleen maar een magazijntje maar de man van Maud heeft mij goed geholpen en wij waren dus weer snel buiten, Toen DD gebeld of we even langs mochten komen en dat was goed maar ze lag nog wel met haar hoofd in de keukenkast want de slang van de  vaatwasser lekte en de kraan lekte ook en die had ze al vervangen maar de slang moest met een koppelstuk weer eraan gedaan worden.  en die had ze beiden vernaggeld en na nieuwe gekocht e hebben met DSIL werd Tim wakker maar die was zich zelf niet enhij wilde niks van ons weten. Vrijdag ging ze zwemmen met Tim en zaterdag middag belde ze op Tim was de hele dag al aan het spugen en ik ben toen nog even naar het werk gereden om zetpillen te halen. Ik weet niet of ze die gebruikt heeft maar dat hoor ik wel, hij was ook hangerig de hele dag wilde niks eten maar de ORS ging er goed in of die er in gebleven is weet ik niet, zal ik ook nog wel horen.
DD gaar as donderdag een tattoo laten zetten , zal mij benieuwen ze wil een vlinder.
Ben nog steeds niet klaar met borduren van de boekennleggers maar ik heb nog even.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten