zaterdag 23 juli 2011

TERUG

MIJN  BLOG IS TERUG
ik dacht dat er een heleboel ging veranderen bij blogwereld maar al mijn eigen site`s zijn weer terug, gelukkig maar want ik vind het heel leuk om bepaalde site`s goed bij te houden met lezen vanwege het vele werk wat die personen doen, erg inspirerend voor mij en daardoor doe ik ook niet veel meer want dan denk ik kan het toch niet, en doe vervolgens niks meer aan mijn projekten.
Ben nu bezig een fles wijn leeg te drinken heerlijk wijntje van nog geen 2 euro en het drinkt zo lekker weg.
Van de week weer een nieuw spel gekocht bij Zylom ze hadden een aanbieding 2 voor de prijs van een alleen  de 2e krijg je pas na 14 dagen . ergens wel handig voor mij want nu kan ik goed kijken welk ik als 2e wil hebben. Nu heb ik wwer een spel gekocht van de jewel quest serie en de gratis daar moet ik nog even denken heb de keus uit 2.
Tim was donderdag voor het laatst bij mij, want zijn mama heeft nu vakantie en zijn vader over 3 weken.
Ja dat zijn de voordelen als je onderwijzeres bent veel vrij maar verkijk je daar niet op want ook kin de vakantie moet DD werk voor school doen en gaat Tim gewoon naar school alleen niet hele dagen.
Na de vakantie komt hij op woensdag bij mij ,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten