zondag 24 juli 2011

KAT

was heel vervelend vannacht,hij ging gewoon naar buiten op de gewone tijd en ja ik was met een spelletje bezig en het was al 1 uur dat ik hem hoorde maauwen maar ik zag hem niet, dus wat doe je dan ? je doet de deur open en meneer komt binnen met een vogel in zijn bek!!!!!!
Hij kan dus miauwen met iets in zijn bek!, heb hem direkt weer naar buiten gebonjourd en een poos later hoorde en zag ik hem voor het raam heen en weer springen want het was hoosweer, dus weer naar binnen gelaten en zelf naar bed gegaan. Hoor ik hem later in de nacht zo tussen 5 en 6 weer buiten mauwen, had hij in die tussentijd DH wakker gemaakt omdat hij weer naar buiten wilde en toen dacht ik bekijk het maar ik lig goed, maar ben om 1/2 7 opgestaan, was wakker dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten