woensdag 22 juni 2011

WOENSDAG

 EVEN NAAR AMSTELVEEN GEWEESTom de laatste meters van een mooie stof te halen en gelijk ook nog 2 lappen van `1 meter meegenomen voor ,.................
dat zien we nog wel eens.
 hier zie je mijn aankopen  bij Maud een borduurwebshop nl
een kartelschaar een applicatieschaar zie je die met dat rare ronde blad eraan
en 2 vellen mijlar een soort folie wat je achter je borduur stikt zodat er een glittering ontstaat
en als extra kreeg ik nog een klosje garen voor de borduurmachine,
 heb een heerlijke kop chocolade koffie gedronken  heel gemakkelijk recept
1 zakje buisman hot chocolate en 1 koffiepadje in de senseo en dan op 2 koppen water drukken. 
 hier zie je mijn machine in bedrijf om een kaart te maken voor
 hier is de kaart klaar
 en nu zie ik dat ik het nog een beetje netter moet afknippen!
de kaart is voor mijn zoon die vrijdag 30 wordt en wij zijn die dag 34 jaar getrouwd
maar doen er verder niets aan.
dit is het card trick blok wat ik maak voor de mystery,
dit is er 1 nu nog 2.
benieuwd wat we vrijdag krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten