maandag 20 juni 2011

BALLENBAK

 Ik zak helemaal weg tussen al die ballen
 met een grote gil van de glijbaan af in de ballen en ik heb hier mijn achtergrond van de computer van gemaakt heb nu eindelijk een program gevonden (windows fotoprogram) wat de foto`s tenminste passend maak voor op de computer. Had eerst picasa erop staan maar die liet maar een gedeelte van de foto zien, dus eraf gehaald.
 Kijk mij eens mooi zitten in een of andere pijp of glijbaan
Waar ben ik nu??? vindt mij maar
 kan zelf al glijen hoor!!!!!!
Boos omdat ze naar huis gingen want hij wilde nog wel langer blijven en was nog lang niet moe,
maar viel in de auto in slaap. Ja Ze kan hem nog steeds op 1 arm houden al is het niet voor lang want met zijn 79 cm en 9,5 kg is het geen zwaargewicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten