zaterdag 2 april 2011

 als Tim 2 sneetje met jam op heeft dan blijft er  dit maar over, alleen korstjes
de druiven moest hij niet die dag
 dit is een gedeelte van de bolletjes katoen die ik gekocht heb om  te gaan haken
 ja en wat haak je dan OMA`S vierkantjes  en ik vind het bets wel leuk en  daarom
 kocht ik nog meer bolletjes katoen
 DH moet zonodig weer zijn ogen dicht doen ik probeerde ook om even te gaan liggen wantik was erg vroeg wakker maar DH kwam vroeger terug dan ik dacht.
Hij was met een kennis naar Pijnakker om een  race auto te kopen in het klein.
 De kat probeert hier te snappen wat er nu zo leuk is aan al die lapjes
 Hier zie je ze beter voorop de tafel ligt 30 meter Batikstoffen  en erachter 10 meter
gewone quilt katoentjes
 Zijn ze niet mooi die quiltlapjes gekocht in de uitverkoop van Corry`s stoffenhal
 Patronenpost nummer 20 alweer en Wendy die de postjes maakt is nu alweer 5 jaar bezig ik hoop dat ze nog door kan blijven gaan
 Dit is de nieuwste uitvoering van een xylofoon
 de ballen kan je erin slaan met de hamer of duwen met de hand en onder de letters ABC
123 zitten ook knoppen waar je als je erop duwt een muziekje kunt maken
hier zie je de 30 meter batikjes beter
ze liggen apart in een doos met deksel(stofvrij dus)
morgen ga ik 50  liter water uit het aquarium halen om te verversen en de ramen even
algvrij maken want dat is wel nodig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten