zaterdag 23 april 2011

te klein

ja dat komt ervan als je de schoenen niet goed past in de winkel of er een stukje op laat lopen, want vanmorgen belde DD op en vroeg als Tim zijn nieuwe sandaaltjes aanheeft dan komen zijn teentjes al bij het eind van het zooltje en ze vroeg: zou ik ze toch een maat groter moeten hebben??? en is ze met Tim in de buggy met de bus naar het dorp gegaan en de sandaaltjes geruild voor een maatje 20. en dan te bedenken dat ik Oma maatje 38 heb, wat een verschil.
Heb vandaag wat nepplanten voor mijn aquarium gekocht want het is erg leeg maar de echte planten vindt ik erg duur vandaar deze oplossing wat nep en natuurlijk ook echt, ga morgen weer aan de slag ermee, water verversen , ramen schoonmaken en al de planten erin.
Vanmiddag ook nog 4 grote japonica garnalen gekocht want verleden week had ik 5
rode garnalen gekocht maar na het uit de zak laten, zag ik ze niet meer in de bak.
Laat ik er vanavond  nu 1 zien want ze zijn een meester in het verstoppen ,heb er nu 11  in totaal( 5 rode en 6 japonica) hoop ik.
1 van de 3 appelslakken is gaan hemelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten