zondag 30 januari 2011

VERGISSING

ja ik heb een foutje gemaakt. Dacht dat ik naar de cursus van Engels Patchwork zou gaan, blijkt dat ik die dag moet werken!!! Ja en dat had ik al eerder afgesproken dus Heleen maar afgezegd. We waren toch in Amstelveen voor de cursus van Jacqueline de Jong van de Quilts  BE COLOURFULL  en dat zijn ze ook.
Ze gaf een ontwerples en nu begrijp ik wel beter hoe haar quilt in elkaar zitten en ook hoe sommigen dingen gedaan worden.Ze vertelde ook dat ze met een boek bezig is wat dit jaar ingeleverd moet worden en pas over een jaar op de markt komt. Jammer voor ons dat ze zo lang bezig zijn met corrigeren en drukken.`s Middags ook nog naailes van Jacqueline en liet ze ons zien hoe je met stroken zuiniger met stof kunt zijn.
Wilde ik `s avonds gaan naaien kom ik er achter dat mijn naaimachine snoer nog op de
(  middenblok van mini quilt)
verdeelblok zit bij Heleen,  ga ik dus woensdag maar halen, toch vervelend weer naar A`veen nu ja kan ik misschien ook wat hobs kopen om een ragtime voor mezelf te maken heb nog genoeg rozenlapjes liggen hiervoor en voor de acherkant vindt ik wel iets in de kast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten