zondag 23 januari 2011

EVEN BIJWERKEN

 was het geen knap kereltje zo met de kerst.
ik had dit gekocht voor hem bij Primark was nog geen 15 euro.
 en opa moest gelijk kijken of hij al meelopen wou maar toen vond hij het nog niet leuk.
moet je nu kijken (januari 2011)  hij stapt nu al lekker mee aan 2 handjes dan, los lopen is nog een beetje eng maar oversteken tussen tafel en bank dat gaat steeds sneller
Op de onderste foto heeft hij net zijn verjaarskado gehad van oma en opa snor
Hij kan er al wel op zitten maar de beentjes zijn nog tekort .
Het loopfietsje is van hout en met de hand gemaakt
Zo gisteren een heerlijke dag gehad in A`VEEN   de hele dag genaaid en wat denk je de baby quilt is bijna klaar alleen nog een afsluitrand stikken en de laatste  naden inknippen, en hoera een affo. Wat kun je trouwens een leuke dingen doen met die ragtime quilts, moet alleen nog wel een goede schaar hebben, die ik nu heb is wel scherp genoeg maar de duimsgaten zijn erg klein en daardoor pijnlijk . Ik denk dat ik er nog wel een ga maken lapjes genoeg ik dacht aan een rozen ragtime  en ik heb nog wel het een en ander aan lapjes liggen geloof ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten