woensdag 29 september 2010

Tandarts

Maandag moest ik naar de tandarts om een wortelkanaalbehandeling te ondergaan.
Moet wel zeggen dat de kies of wat er voor door moet gaan gevoeliger is dan voor die tijd, dus of het veel geholpen heeft, ik betwijvel het en hij was zeker goed op dreef ,want toen links boven klaar was( na 1 uur) zei hij doodleuk nu nog even rechts onder.
Maar ik dacht, mooi niet!!!! ik kom wel  terug!!
Vandaag woensdag ben ik even bij Oma Oepi geweest, wilde morgen gaan met Tim maar ze ging weg en daar wij het weekend Tim krijgen, kan ik ook zaterdag niet gaan kijken bij haar. Het gaat steeds beter met haar en ze krijgt ook weer meer energie maar het eten blijft slecht gaan.
Probeer nu elke dag wat te snijden voor de taarten quilt.
Vrijdag moet alles gesneden zijn !!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten