zondag 12 september 2010

Geschrokken

Kreeg afgelopen donderdag een telefoontje van Karin, Mam je moet even met Oma bellen want die klinkt zo benauwd en piept zo erg. Dus gebeld en vertrouwde het niet en er naar toe en een half uurtje later zaten we bij de Hap Amstelveen. Die Hap arts heeft Oma op laten nemen en het Vu ziekenhuis op de Eerste Hart Hulp, daar bleek dat zij heel erg last heeft van BOEZEMFIBRILLEREN en na verschillende ampullen met Lasix en een tabletje Lanoxin werd het wat beter en om 3 uur ging ik Piet bellen, dat hij mij op kon halen in Amsterdam en zijn wij naar Amstelveen gereden waar mijn auto nog stond.
Ik hoefde geen parkeergeld te betalen en wij gingen dus achter elkaar aan rijdend naar huis en om 1/2 5 lag ik in bed om er om 1/2 acht weer naast te staan.Karin gebeld en daarna eerst naar  Uithoorn kleding voor Oma gehaald en waren om 1/2 12 bij haar.
Ze vertelde dat het iets beter ging maar  ze moesten nog overleggen of ze naar huis kon, want blijven daar had ze geen zin in. Om 1 uur weer naar huis en verschillende mensen gebeld dat ze in het ziekenhuis lag, krijg ik even later een telefoontje van een verpleegster
dat ze naar huis mocht!! Kon ik weer bellen naar Sandra.Henk en Vincent dat ze naar huis ging.Haar opgehaald en naar de apotheek daar om medicijnen te halen. Daarna naar mijn eigen huis en zaterdag weer naar Oma want zij had haar huis opengesteld voor Vincent zijn visite(Vincent viert zijn verjaardag bij haar want zijn appartement is te klein om mensen te ontvangen) en ik moet zeggen hij heeft er voor gezorgd dat Oma niets hoefde te doen, toen de gasten weg waren ben ik nog een 1/2 uurtje bij haar gebleven en daarna zelf ook weer naar huis gegaan.Benieuwd hoe het nu verder zal gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten