woensdag 29 april 2009

OMA

Het is nu zeker begin december worden we Oma en Opa horen we officieel bij de oude garde.
Karin is nu 2 maanden zwanger en ze zijn dolgelukkig . Dennis is ook helemaal ja hoe zal, ik het zeggen enthousiast klink zo raar maar ze zijn echt super gelukkig, Vandaag is ze naar de gynacoloog gewwest en heeft ze de eerste echo gehad. Ze waren met zijn 2en er heen gegaan en hebben de baby gezien en ze zagen dat het flink bewoog en volgens de meting gaat ze morgen week 9 in .Het is allemaal nog heel pril maar iedereen is vreselijk blij en Ellen zegt dat het een meisje wordt, Karin was daar maandag middag in Amsterdam bij haar en Ellen vindt het super.
Ik had mini sokjes gekregen van Miems rose en groene met bijpassende mutsjes . Moet nu toch wat vaker mijn blog gaan bijhouden misschien kan ik er ook foto`s bij gaan doen als ik weet hoe dat moet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten