zondag 5 april 2009

Iets verder gepuzzeld

Vandaag een klein beetje verder gegaan met de puzzel quilt en heb haast alles gesneden en ga niet verder dan 12 blokken ! Ben met zoveel dingen bezig en niets komt af!
Vanmiddag mijn moeder(82) gevraagd of ze 1e paasdag bij ons wil komen eten!
Karin en Dennis kunnen niet en Frank moet ik nog vragen of hij wil komen eten hij wil vast niet de hele dag komen maar dat hoeft ook niet.
Vanavond bij Ellen geweest en ze wordt steeds zelfstandiger, ze hebben het al over een dag naar huis, ze oefent veel en hel lopen gaat steeds beter en traplopen moet ze ook.
Spreken blijft een crime voor beide kanten want ik weet niet goed hoe daar mee om te gaan.
Ben zo gewend dat zij het het gesprek op gang hield en nu moet ik beginnen.
Zal van de week het crematorium opbellen en vragen wanneer de urn met as gehaald kan worden.
Moet nog wel een goed plekje ervoor vinden, maar in ieder geval niet in de slaapkamer, het zal denk ik wel in de naaikamer komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten